Hogyan jelentse be Kritikus termékhibáját?

Hogyan jelentse be Kritikus termékhibáját?

Tisztelt Ügyfeleink,

Kritikus prioritású hibabejelentés esetén, amennyiben támogatási csomagja munkaidő utáni rendelkezésre állást is magában foglal, úgy a vonatkozó hibajegy megnyitását követően annak telefonos megerősítésére is szükség van.

Kérjük hívja a Valkyr Ügyféltámogatási Csoportot az alábbi telefonos elérhetőségen:
+36 1 699 9090
A menüben válassza ki a megfelelő terméket.

Üdvözlettel:

Valkyr Ügyféltámogatási Csoport

    • Related Articles

    • Valkyr Üzemeltetési szolgáltatás

      Kedves Ügyfelünk, A Valkyr ügyféltámogatási csoportjának célja, hogy az Önök rendszereit a lehető legbiztonságosabb, legstabilabb és legköltséghatékonyabb módon üzemeltesse, továbbá a napi üzleti folyamatok gördülékenységét biztosítsa. Szolgáltatási ...