Valkyr Üzemeltetési szolgáltatás

Valkyr Üzemeltetési szolgáltatás

Kedves Ügyfelünk, 

A Valkyr ügyféltámogatási csoportjának célja, hogy az Önök rendszereit a lehető legbiztonságosabb, legstabilabb és legköltséghatékonyabb módon
üzemeltesse, továbbá a napi üzleti folyamatok gördülékenységét biztosítsa.

Szolgáltatási portfóliónkban helyszíni és távoli üzemeltetés is megtalálható.

A helyszíni üzemeltetés az ügyfél telephelyén végzett üzemeltetési feladatok összességének elvégzését jelenti, tipikusan egy dedikált Valkyr mérnök által.
Távoli üzemeltetés esetén, a napi szintű üzemeltetési feladatok távoli hozzáférésen keresztül kerülnek elvégzése a Valkyr üzemeltetési csoportja által.

Mik a Valkyr üzemeltetési szolgáltatás előnyei?

Költségcsökkentés
Ügyfél oldali erőforrás bevonása nem szükséges az üzemeltetési feladatok elvégzéséhez, mivel
cégünk biztosítja a szükséges szakmai kompetenciákat, továbbképzéseket a mérnökeink részére.
Emellett a Valkyr követi a legújabb IT biztonsági technológiákat, amelyek a külső és belső támadások,
incidensek ellen hatékony és sok esetben azonnali beavatkozással védelmet nyújtanak. Ezenfelül az
automatizációk, monitoring rendszerek és MI (AI) alkalmazása révén a rendszerek átvizsgálása folyamatos
és gyors.

Védettség növelés
IT biztonsági rendszerek optimális kiépítése és integrációja révén a védettség növekszik. Folyamatos
biztonsági intézkedések kerülnek elvégzésre a rendszerek és adatok védelme érdekében.

Stabilitás
Stabilabb, tervezhetőbb rendszerműködés érhető el, így a kritikus hiba előfordulásának valószínűsége
minimalizálódik a folyamatos ellenőrzés és karbantartás által.

Proaktivitás
Előrelátóan cselekvő, kezdeményező tevékenység a rendszer problémamentes működése érdekében.

Megelőzés
A folyamatos monitorozás, karbantartás által időben lehet észlelni az incidenseket és elhárítani
azokat a kritikus súlyossági szint elérése előtt.

Javítás
Az észlelt és javított hibák jövőbeni előfordulásának a megakadályozására intézkedéseket végez.
A Valkyr üzemeltetési szolgáltatásának részletes bemutatását a csatolt brosúrában olvashatják.

Hatékonyságnövelés
Hatékonyságnövelő a teljesítmény és konfiguráció optimalizálás által, ami a biztonságos és az adott
use case-re szabott működéshez szükséges.

Gyors reagálás
A hatékony monitoring és riasztási rendszereknek köszönhetően az incidensek elhárításához
szükséges idő lecsökken.

Mik tartoznak elsődlegesen az IT biztonsági
rendszerek üzemeltetési feladatai közé?

»5x8, 7/24 és egyedi intervallumú monitoring, rendszerek bekötése a
felügyeleti rendszerbe, automatizációk bevezetése

» Napi rendszerellenőrzések (riasztások lekövetése,
teljesítményvizsgálatok)

» A rendszer folyamatos konfigurációja, változtatási igények lekövetése

» Termékfrissítések folyamatos figyelése, elvégzése

» Tesztrendszerek építése, karbantartása, funkciók, javítások tesztelése

» Sebezhetőségek proaktív figyelése, rendszerfrissítés

» Javítások gyors és folyamatos elvégzése

» Gyártóval közvetlen kapcsolattartás a termékhibák elhárítása
érdekében

» Rendszer felmérés (health check), konszolidációk elvégzése

» Root cause-ok feltárása és megszüntetése (RCA)

» Topológia és egyéb rendszer leíró dokumentációk elkészítése és
frissítése

» Hardver monitoring és karbantartás, csere ügyintézés

» Üzemeltetői szakemberek folyamatos szakmai képzése

» IT biztonsági rendszerek továbbfejlesztésére vonatkozó tervezés,
javaslat készítése

Amennyiben üzemeltetési szolgáltatásunk további részleteiről érdeklődne, írjon a support@valkyr.hu e-mail címre.

Üdvözlettel:
Valkyr Ügyféltámogatási Csoport


    • Related Articles

    • Valkyr Ügyféltámogatási Csoport elérhetősége

      Tisztelt Ügyfeleink, a Valkyr Ügyféltámogatási Csoporttal az alábbi módokon tudnak kapcsolatba lépni: hibajegy megnyitása a Valkyr Support Portal-on keresztül support@valkyr.hu tel: +36 1 699 9090 Üdvözlettel: Valkyr Ügyféltámogatási Csoport
    • Hogyan jelentse be Kritikus termékhibáját?

      Tisztelt Ügyfeleink, Kritikus prioritású hibabejelentés esetén, amennyiben támogatási csomagja munkaidő utáni rendelkezésre állást is magában foglal, úgy a vonatkozó hibajegy megnyitását követően annak telefonos megerősítésére is szükség van. Kérjük ...